Grenzen zijn trgenwoordig verleden altijd als het op toerisme en vakantiebestemmingen aankomt.

Verder kijken dan vanuit een globaal perspectief.

Het promoten van de juiste parken naar de juiste gasten middels het juiste onderzoek is uiterst belangrijk.

Door deze diverse aanpak, genieten de parken van een hogere bezettingsgraad die het hele jaar door in evenwicht blijft.

Het aanboren en onderzoeken van verkoopkansen in andere landen vraagt veel analyse en focus op het uitrollen van speciale campagnes gericht op deze doelgroepen.

Intern reisbemiddelaar Bourgie Voyage ontsluit het ware potentieel van de groeiende Aziatische reisindustrie door parkarrangementen aan te bieden aan gevestigde reisagenten. Zij brengen de unieke Resort.Net bestemmingen en de groeiende Aziatische vraag naar toerisme in Nederland samen.

ResortNet is internationaal georiënteerd en gelooft in de kracht van een meertalige aanpak, die ervoor zorgt dat berichten, standpunten en belangrijke stukken informatie duidelijk worden gecommuniceerd aan hun gasten.